"School of politics" and "school of morals": epistemological principles of English Renaissance historiography
Збережено в:
| Дата: | 2013 |
|---|---|
| Автор: | N. M. Torkut |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2013
|
| Назва видання: | Renesansnм studмм |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000520726 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
English genesis of "Ukrainian school" of polish romanticism
за авторством: O. Tkachuk
Опубліковано: (2016) -
Philosophy in school: "pros" and "cons"
за авторством: M. S. Halchenko
Опубліковано: (2018) -
Polish threshold of "Prague school"
за авторством: Yu. Kovaliv
Опубліковано: (2010) -
"The factor of the city" in the "latinate schooling" in the Hetmanate in XVIII century
за авторством: M. Yaremenko
Опубліковано: (2013) -
The role of the "Mizrachi" political party in the development of jewish private schooling in interwar Poland
за авторством: O. V. Ruda
Опубліковано: (2020)