Formation of the Competitive Strategy of an Enterprise Based on the Customer-Oriented Approach
Збережено в:
| Дата: | 2021 |
|---|---|
| Автори: | K. V. Spytska, T. V. Grynko, T. Z. Hviniashvili |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2021
|
| Назва видання: | Business Inform |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001306923 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Customer-Oriented Approach as Precondition for the Competitiveness of Enterprise
за авторством: I. O. Prodan, та інші
Опубліковано: (2017) -
The Spatial-Adaptive Approach to Formation of Competitive Strategy of Enterprise
за авторством: O. V. Arefieva, та інші
Опубліковано: (2018) -
Lead Generation as a Tool for Developing Customer-Oriented Strategies of Network Enterprises
за авторством: N. S. Krasnokutska, та інші
Опубліковано: (2015) -
Customer experience management as an innovative strategy for the development of customer-orientation operators of electronic communications
за авторством: L. V. Halan, та інші
Опубліковано: (2024) -
Practical Aspects of the Use of Customer-Oriented Approach in Hotel Business
за авторством: V. S. Mazur
Опубліковано: (2018)