Information and marketing function of Metropolitan City: approaches to the definition and evaluation
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автор: | O. V. Kushniretska |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2013
|
Назва видання: | Socio-economic problems of the modern period of Ukraine |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000534586 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Metropolitan function in culture: approaches to research and analysis
за авторством: O. V. Kushniretska
Опубліковано: (2014) -
Methodical approaches to identify and evaluate the transportation and logistics functions of metropolitan city
за авторством: Ye. Yaremchuk
Опубліковано: (2013) -
Methodical approaches to authentication of factors of placing of economic activity in the cities with metropolitan functions
за авторством: Yu. Yu. Stadnytska
Опубліковано: (2013) -
Implementation of metropolitan functions of cities: European experience and Ukrainian perspectives
за авторством: V. V. Zasadko
Опубліковано: (2013) -
Governing modelsof metropolitan cities
за авторством: A. V. Bereza
Опубліковано: (2019)