Specifying of elements the internal environment of the city and approaches to their evaluation in terms of territorial marketing
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автор: | I. M. Budnikevych |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2013
|
Назва видання: | Socio-economic problems of the modern period of Ukraine |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000534599 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Role of Partnership Marketing Concept in City Sustainable Development Maintenance
за авторством: I. M. Budnikevych
Опубліковано: (2011) -
Information and marketing function of Metropolitan City: approaches to the definition and evaluation
за авторством: O. V. Kushniretska
Опубліковано: (2013) -
An approach to evaluation of survivability of scientific publications in the long-term storage in the Internet environment
за авторством: Lande, D. V., та інші
Опубліковано: (2013) -
Territorial marketing concept as a basis of formation and increase of territories attraction of the regions
за авторством: I. M. Budnikevych, та інші
Опубліковано: (2016) -
Methodological Approach to Evaluation of Market Flexibility in Terms of Cyclic Economy Development
за авторством: O. A. Laktionova
Опубліковано: (2014)