Sustainable Behavior in International Business: Corporate Social Responsibility for Mimicry or for Business Value?
Збережено в:
Дата: | 2021 |
---|---|
Автори: | A. B. Zubkova, A. B. Makarenko, R. M. Misiunia, D. S. Maihurova, M. O. Vodiakhina, A. A. Ihnatova |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2021
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001306940 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Industry 4.0: Competition between Business Models – the New Essence of Competitiveness
за авторством: A. B. Zubkova, та інші
Опубліковано: (2018) -
Business Modelling in the Strategic Management of International High-Tech Companies
за авторством: A. B. Zubkova, та інші
Опубліковано: (2021) -
Aligning the Interests of Business and Society: Shared Value, Integrated Value, And Corporate Social Responsibility
за авторством: O. M. Nashchekina, та інші
Опубліковано: (2020) -
The international differences in corporate business financing
за авторством: M. I. Khmeliarchuk, та інші
Опубліковано: (2017) -
Organizational Culture in the Context of the Development of Corporate Social Responsibility of Subjects of International Business
за авторством: M. V. Savchenko, та інші
Опубліковано: (2020)