The Role of Marketing in Crisis Management under the Current Conditions of Enterprises Functioning
Збережено в:
Дата: | 2021 |
---|---|
Автори: | O. S. Shumilo, V. A. Yevtushenko, A. V. Chumak |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2021
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001306944 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Role of Accounting and Reporting in the System of Management of Economic Security of Enterprise in Crisis Conditions
за авторством: I. V. Melnychuk, та інші
Опубліковано: (2024) -
Role of marketing in enterprise management
за авторством: V. M. Bondarenko
Опубліковано: (2015) -
Analyzing the Scientific Approaches to Defining the Essence of the Concepts of Crisis and Anti-crisis Management of Enterprise
за авторством: O. S. Shumilo, та інші
Опубліковано: (2021) -
Management of Equity Capital of Trading Enterprises under Crisis Economic Conditions
за авторством: S. H. Dryha, та інші
Опубліковано: (2017) -
Management of Current Assets of Enterprise under Special Conditions
за авторством: O. M. Kubetska, та інші
Опубліковано: (2022)