Analyzing the Marketing Tools of Higher Education Institutions in the Online Sphere: A Comparative Analysis of the Experience of Ukrainian and Polish Universities
Збережено в:
Дата: | 2021 |
---|---|
Автори: | Ya. Hvozd, R. O. Miroshnyk |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2021
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001306945 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Analyzing the Communication Environment of Higher Education Institutions
за авторством: V. M. Kovalchuk
Опубліковано: (2022) -
Analyzing the Demand for Educational Services of Higher Education Institutions in Terms of Individual Specialties
за авторством: A. V. Skrypnyk, та інші
Опубліковано: (2021) -
Empowerment of Online Education with Artificial Intelligence Tools
за авторством: A. V. Boichenko, та інші
Опубліковано: (2020) -
Comparative Analysis of the Types of Organizational Structure of Higher Education Institution Management
за авторством: O. V. Raievnieva, та інші
Опубліковано: (2021) -
Marketing communications of higher education institutions
за авторством: M. A. Oklander, та інші
Опубліковано: (2014)