Religion and politics in the media: specifics of the youth audience perception of information
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автор: | A. Boiko |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2013
|
Назва видання: | Proceedings of Research and Scientific Institute for Periodicals |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000666430 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозиторії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The questions of religion and politics in the perception of the Crimean Muslims
за авторством: E. Muratova
Опубліковано: (2010) -
Typification of representative philosophical and religious perceptions of Ukrainian internet audience
за авторством: Ye. Khraban
Опубліковано: (2021) -
Media advertising as a prerequisite to the artificial formation of media audiences
за авторством: T. Shevchenko
Опубліковано: (2013) -
The information and communication interaction of media and audience: an essence of the concept, adjacent terms, markers' characteristics
за авторством: T. Bondarenko
Опубліковано: (2016) -
Writing for international audiences
за авторством: Ilchenko, O. M.
Опубліковано: (2009)