Marketing communication policy in political communication: the convergence and the gap of two theories and practices
Збережено в:
| Дата: | 2013 |
|---|---|
| Автор: | O. Chornyi |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2013
|
| Назва видання: | Collections of scholarly articles |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001119396 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Communicative aspects of the political aesthetics: the theory and the practice
за авторством: V. Polianska
Опубліковано: (2013) -
Dialogic model of communication: theory and practice
за авторством: L. P. Makarenko
Опубліковано: (2015) -
Early Modern Foundations of Political Communication (Practical Dimension)
за авторством: M. Kushnarova
Опубліковано: (2019) -
Experience of Political and Communicative Practices of Foreign Libraries with State Authorities
за авторством: O. Symonenko
Опубліковано: (2019) -
The Marketing Communications as a Component of the Enterprise's Marketing Policy in the International Market
за авторством: L. V. Novikova, та інші
Опубліковано: (2018)