Economical substantiation of choosing of organization's form of trade enterprises outdoor advertising
Збережено в:
| Дата: | 2012 |
|---|---|
| Автор: | A. S. Krepak |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2012
|
| Назва видання: | Economy, Management, Innovation. Series : Economic Sciences |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000110524 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Selection of the strategy of placing outdoor advertising of trading enterprises on the basis of the matrix model
за авторством: O. M. Melnykovych, та інші
Опубліковано: (2013) -
Substantiating the Stages in Procedure of Choosing Outsourcer of Logistic Functions of Machine-Building Enterprise
за авторством: M. V. Zelenskyi
Опубліковано: (2014) -
Simulation of Advertising Costs on Electronic Trade Market
за авторством: O. I. Purskyi, та інші
Опубліковано: (2015) -
Substantiation of Conceptual Approaches to the Structuring of the Labor Potential of Trade Enterprise
за авторством: S. S. Hrynkevych, та інші
Опубліковано: (2014) -
Choosing the Direction of Development of Foreign Economic Activity for Enterprises in the Aviation Industry
за авторством: T. V. Shtal, та інші
Опубліковано: (2017)