Organizational-economic mechanism of competitive retailers of Consumer Cooperatives in Ukraine
Збережено в:
| Дата: | 2012 |
|---|---|
| Автор: | N. M. Tiahunova |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2012
|
| Назва видання: | Economy, Management, Innovation. Series : Economic Sciences |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000110558 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Organizational-Economic Mechanism for Ensuring the Competitiveness of Retail Trade Enterprise
за авторством: O. V. Shymko
Опубліковано: (2015) -
Factors that Determine Competitive Strategies of Trading Companies of Consumer Co-Operation
за авторством: N. M. Tiahunova
Опубліковано: (2013) -
Theoretical Aspects of Formation of the Accounting Policy of the Retail Trade Enterprise of the Consumers Cooperative Society
за авторством: N. M. Poddubna
Опубліковано: (2014) -
Managing Behaviour of Retail Trade Consumers
за авторством: M. N. Budnik, та інші
Опубліковано: (2014) -
The organizational and economic principles of bank lending in the retail business
за авторством: O. I. Kopyliuk, та інші
Опубліковано: (2016)