The Communication Component of the Marketing Activities of Public Utilities as a Factor in Ensuring the Competitiveness of the City
Збережено в:
Дата: | 2021 |
---|---|
Автор: | Yu. Popova |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2021
|
Назва видання: | Herald of the Economic Sciences of Ukraine |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001323045 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Usage of the system of interactive marketing communications to ensure the competitiveness of domestic enterprises at an international market
за авторством: O. Melnyk, та інші
Опубліковано: (2016) -
Branding as a factor of ensuring the competitiveness of enterprises
за авторством: Ya. S. Larina, та інші
Опубліковано: (2017) -
City as an Evolutional Public Space of Communication Changes
за авторством: S. Zakirova
Опубліковано: (2019) -
Ensuring personnel reliability as a factor of increase of competitiveness
за авторством: I. M. Sochynska-Sybirtseva
Опубліковано: (2013) -
Futuristic Marketing as a Tool to Ensure the Competitiveness of a Bank
за авторством: V. I. Vartsaba, та інші
Опубліковано: (2014)