Internet Marketing as a Means of Improving the Efficiency of Activity and Competitiveness of Companies in the Tourism Industry
Збережено в:
| Дата: | 2021 |
|---|---|
| Автори: | O. V. Latysheva, N. O. Ipatova, V. V. Ipatov |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2021
|
| Назва видання: | Herald of the Economic Sciences of Ukraine |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001323046 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Internet - branding as a factor in the competitiveness of tourism enterprises
за авторством: O. H. Avdan
Опубліковано: (2013) -
Calculating the efficiency of using the marketing information intermediaries in communicative internet-activity of industrial enterprise
за авторством: M. I. Botushan
Опубліковано: (2011) -
Toolkit of the Company's Internet Marketing Strategy
за авторством: V. I. Rozhko, та інші
Опубліковано: (2024) -
Improvement of the methodological approaches of the industrial company's personnel competitiveness evaluation
за авторством: O. P. Solohub, та інші
Опубліковано: (2016) -
Improvement of the Competitiveness of Tourism Product of Region
за авторством: O. S. Hrynkevych, та інші
Опубліковано: (2009)