Personnel Technology as Key-Element of Management System in Tourist Organization
Збережено в:
| Дата: | 2012 |
|---|---|
| Автори: | K. M. Tankov, H. M. Chepurda |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2012
|
| Назва видання: | Business Inform |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000325460 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Conceptual aspects of formation of the system of integrated management of quality of tourist services
за авторством: K. M. Tankov, та інші
Опубліковано: (2014) -
Conceptual Task Setting for Defining the Tourist Product Notion
за авторством: K. M. Tankov, та інші
Опубліковано: (2014) -
Corporate culture of the organization as the element of personnel motivation system
за авторством: I. V. Mosiichuk, та інші
Опубліковано: (2017) -
Research on the influence of personnel competencies on the efficiency of tourist enterprises management
за авторством: K. Kozak, та інші
Опубліковано: (2018) -
Outsourcing as a Tool of Effective Management of the Process of Tourist Services
за авторством: K. N. Tankov, та інші
Опубліковано: (2013)