Definition of Management Consultancy as an Economic Category and its Role in Contemporary Market Environment
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автор: | D. V. Manhushev |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2012
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000325506 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Marketing Consulting as a Means of Effective Operation of Enterprises
за авторством: D. V. Manhushev, та інші
Опубліковано: (2023) -
The Importance of Consulting for the Ukrainian Market for Sales of New Passenger Cars
за авторством: D. V. Manhushev, та інші
Опубліковано: (2023) -
Mediation and its role in consulting activities in healthcare
за авторством: R. L. Hordiienko
Опубліковано: (2015) -
Definition of Market Intelligence and its Role in the Strategic Decision-Making
за авторством: V. V. Muzhylivskyi
Опубліковано: (2015) -
Definition of approaches to category formation economic space
за авторством: S. V. Ilchenko
Опубліковано: (2012)