Strategic Management of Intangible Results of Innovation of the Company and the Cost of it's Creating
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автори: | N. V. Kurhan, H. S. Luchaninova |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2012
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000326415 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Determining the stage mechanism intangible assets management company
за авторством: I. V. Bryl, та інші
Опубліковано: (2015) -
Designing a Sub-System of Strategically Oriented Management of Intangible Assets of an Enterprise
за авторством: O. V. Melnyk
Опубліковано: (2013) -
Creativity and innovation management in the strategic potential of the company in the context of globalization
за авторством: I. O. Halytsia
Опубліковано: (2016) -
Management of Intangible Assets as a Component of a Strategy to Improve a Company_Capitalization
за авторством: E. S. Mikheenko
Опубліковано: (2014) -
Management of intangible assets' value: theory and accounting
за авторством: V. Dyba
Опубліковано: (2016)