Marketing of the passanger traffic by rail transport as a component of the integrated service management's conception
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автори: | M. Makarenko, O. Bakalinskyi |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2012
|
Назва видання: | Ekonomist |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000386637 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Methodical approaches to freight services' cost price in conditions of rail transport's reforming
за авторством: V. Chornyi
Опубліковано: (2012) -
Optimization of Passenger Traffic in a Major Transportation Hub
за авторством: O. L. Olkhovska, та інші
Опубліковано: (2019) -
The Advantages and Disadvantages of Using Different Types of Traffic in the Integrated Internet Marketing System
за авторством: M. V. Vereskun, та інші
Опубліковано: (2020) -
Research of transport services' market as operation environment for transport companies
за авторством: A. Braikovska
Опубліковано: (2012) -
The Shadow Component of the Transport Services Market of Ukraine: Scale and Impact on the Economy of Regions
за авторством: I. H. Babets
Опубліковано: (2020)