Managing territorial communities based on territorial marketing: theoretical-methodological aspects
Збережено в:
Дата: | 2021 |
---|---|
Автори: | H. V. Oleksiuk, N. M. Popadynets, N. S. Samotii |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2021
|
Назва видання: | Regional Economy |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001335569 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Marketing strategy as a tool for implementation of the strategic plan for the development of territorial communities
за авторством: H. V. Oleksiuk, та інші
Опубліковано: (2022) -
Entrepreneurial assets of territorial communities: theoretical and conceptual aspects of management
за авторством: H. V. Vozniak
Опубліковано: (2022) -
Vases and Principles of Territorial Community Integration Management (Theoretical Aspect)
за авторством: V. M. Kuzmyn
Опубліковано: (2012) -
Territorial community as a subject of regulation development of the territories: theoretical aspects
за авторством: Ya. Benovska
Опубліковано: (2018) -
Essence and Types of Territorial Community: Analyzing the Theoretical Aspects
за авторством: I. V. Yaroshenko
Опубліковано: (2021)