Use of instruments for environmental marketing in economic activity of agricultural enterprises
Збережено в:
| Дата: | 2012 |
|---|---|
| Автори: | O. I. Shkuratov, I. S. Voronetska |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2012
|
| Назва видання: | Environmental Economics and Sustainable Development |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000697846 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Specificity of formation of the environmental marketing in agricultural sector
за авторством: I. Voronetska
Опубліковано: (2011) -
Environmental marketing functions of agricultural commodity producers
за авторством: I. Voronetska
Опубліковано: (2011) -
Marketing instruments for environmental development agricultural tourism
за авторством: O. L. Mykhailiuk
Опубліковано: (2018) -
Development environmental marketing in the context of ecological-economic security agri-food markets
за авторством: I. Voronetska
Опубліковано: (2011) -
Analysis of the environmental factors influence on the agricultural production effectiveness
за авторством: O. Shkuratov
Опубліковано: (2014)