The use of active methods of preschoolers' teaching in the process of their acquaintance with objects of surrounding world
Збережено в:
| Дата: | 2012 |
|---|---|
| Автор: | L. I. Zaitseva |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2012
|
| Назва видання: | Scientific Notes of Junior Academy of Sciences of Ukraine |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001121061 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Formation of the idea of the objects of the world in preschool children: theoretical aspects
за авторством: L. I. Zaitseva
Опубліковано: (2013) -
Features of Teaching and Educational Functions of Preschool Education
за авторством: V. M. Novikov
Опубліковано: (2015) -
The role of experimental activities in mastering of scientific knowledge about the objects of the environment by the children of preschool age
за авторством: L. I. Zaitseva
Опубліковано: (2014) -
Shevchenko in philately. Taras Shevchenko's fellow-countrymen, friends and acquaintances
за авторством: O. Yaremenko
Опубліковано: (2013) -
Water as an object of cognition (analysis of normative documents of preschool education)
за авторством: T. K. Andriushchenko
Опубліковано: (2014)