Imperfection of market infrastructure - limiting factor of the competition development in domestic market of Ukraine
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | A. H. Herasymenko |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2011
|
Назва видання: | Ukrainian Society |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000064079 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Imperfection in the marketing research system in media organizations
за авторством: T. S. Shevchenko
Опубліковано: (2020) -
Domestic market as a development factor for Ukraine's metal industry
за авторством: V. V. Venher, та інші
Опубліковано: (2017) -
Perspectives of development of marketing infrastructures of agrarian market
за авторством: L. M. Levkivska
Опубліковано: (2009) -
Bonds of internal state loan in Ukraine: specifics of pricing in imperfect market
за авторством: O. P. Zarutska
Опубліковано: (2018) -
Usage of the system of interactive marketing communications to ensure the competitiveness of domestic enterprises at an international market
за авторством: O. Melnyk, та інші
Опубліковано: (2016)