Theoretical and methodological prerequisites design concept management turnover retail
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | I. V. Vysochyn |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2011
|
Назва видання: | Economy, Management, Innovation. Series : Economic Sciences |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000110237 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Drivers and Barriers to the On-line Retail Development: Theoretical and Methodological Aspect
за авторством: N. L. Savytska
Опубліковано: (2014) -
Theoretical Prerequisites for the Formation of the Concept of Environmentally Responsible Marketing
за авторством: T. V. Kniazieva, та інші
Опубліковано: (2017) -
The Conception of Management of the Economic Security for Retail Trade Enterprise
за авторством: O. S. Shumilo
Опубліковано: (2017) -
Theoretical and methodological bases of development of the concept of management of financial resources of the economy of the state
за авторством: B. I. Pshyk, та інші
Опубліковано: (2018) -
Models of Pharmaceutical Company Retail Management
за авторством: T. V. Shabelnyk
Опубліковано: (2014)