Increase of efficiency of marketing strategies at the enterprises of business entities
Збережено в:
| Дата: | 2011 |
|---|---|
| Автор: | A. S. Diadin |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2011
|
| Назва видання: | Economy, Management, Innovation. Series : Economic Sciences |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000110245 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Juridicial facilities increased interest of business entities
за авторством: V. K. Mamutov
Опубліковано: (2015) -
Forming the strategy to increase the competitiveness of the restaurant business enterprises
за авторством: V. M. Yakubiv, та інші
Опубліковано: (2020) -
The Role of Marketing in Activating the Activities of Tourism Business Entities
за авторством: V. V. Papp, та інші
Опубліковано: (2020) -
Marketing Strategy of the Residential Real Estate Construction Entities in the Consumer Market
за авторством: I. V. Biletskyi
Опубліковано: (2022) -
Increasing the efficiency of the organization of marketing activity of coal enterprises
за авторством: Yu. Zaloznova, та інші
Опубліковано: (2017)