Application of instruments of marketing management in the process of development of regional recreational systems
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | N. L. Mandiuk |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2011
|
Назва видання: | Economy, Management, Innovation. Series : Economic Sciences |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000110259 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Investment policy as an instrument of development of tourism and recreation complex of the Crimea
за авторством: A. Z. Abdulkhairov
Опубліковано: (2011) -
Market provision of recreation and tourism system
за авторством: T. A. Riabova
Опубліковано: (2012) -
Imperatives of inclusive development in recreational nature management
за авторством: L. M. Cherchyk
Опубліковано: (2020) -
Program-target method as a tool for managing the development of recreational and tourist regions
за авторством: I. N. Dyshlovyi
Опубліковано: (2010) -
The Instruments for Management of Sustainable Development of Industrial Enterprise: Theory and Practice of Application
за авторством: O. I. Podrez
Опубліковано: (2019)