Role of Partnership Marketing Concept in City Sustainable Development Maintenance
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | I. M. Budnikevych |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2011
|
Назва видання: | Regional Economy |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000262395 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозиторії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Role of Public-Private Partnership in the Development of Critical Infrastructure to Achieve the Sustainable Development Goals in Ukraine
за авторством: I. H. Lukianenko, та інші
Опубліковано: (2020) -
Public-private partnership in sustainable spatial development
за авторством: M. A. Khvesyk, та інші
Опубліковано: (2020) -
Specifying of elements the internal environment of the city and approaches to their evaluation in terms of territorial marketing
за авторством: I. M. Budnikevych
Опубліковано: (2013) -
Innovative-investment maintenance of rural territories' sustainable development
за авторством: V. M. Zhmailov, та інші
Опубліковано: (2017) -
The development of infrastructural maintenance of cross-border markets
за авторством: M. O. Husieva
Опубліковано: (2014)