Process management services for foreign customers to tourist enterprises with feedback from consumer
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | L. A. Diachenko |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2011
|
Назва видання: | Economy, Management, Innovation. Series : Economic Sciences |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000290261 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Forming of effective mechanism of management of tourist services for foreign users
за авторством: L. A. Diachenko
Опубліковано: (2011) -
Feedback System at an Enterprise: Processes and their Criticality
за авторством: A. N. Braginets
Опубліковано: (2014) -
Outsourcing as a Tool of Effective Management of the Process of Tourist Services
за авторством: K. N. Tankov, та інші
Опубліковано: (2013) -
Tourists from Canada as priority customers of the Ukrainian tourism product
за авторством: A. Romanova
Опубліковано: (2019) -
Comprehensive approach to the organization of customer service processes for coal enterprises
за авторством: N. V. Trushkina
Опубліковано: (2018)