The international tourist marketing: intercultural dimension
Збережено в:
| Дата: | 2011 |
|---|---|
| Автор: | H. A. Zaiachkovska |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2011
|
| Назва видання: | Economy, Management, Innovation. Series : Economic Sciences |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000290263 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Estimate of Ukraine's Position on the International Tourist Market
за авторством: Shabalina, L.V., та інші
Опубліковано: (2013) -
The Estimate of Ukraine's Position on the International Tourist Market
за авторством: L. V. Shabalina, та інші
Опубліковано: (2013) -
Intercultural Dimensions of Food in German Literature (at the Example of "Mitsukos Restaurant” by Ch. Peters)
за авторством: S. Matsenka
Опубліковано: (2010) -
The Theoretical Bases of the Development of the Tourist Services Market in the System of the International Market of Services
за авторством: O. O. Skarha, та інші
Опубліковано: (2021) -
The Impact of Emerging Financial Markets on Marketing Programs: an International Dimension
за авторством: Ye. Balabukha
Опубліковано: (2021)