Tourist product and tourist service: criterion of differentiation the meanings
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | S. I. Shepeliuk |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2011
|
Назва видання: | Economy, Management, Innovation. Series : Economic Sciences |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000290281 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
State regulation of tourist services Ukraine
за авторством: Ye. Siryk
Опубліковано: (2017) -
The place and meaning of subject "Foundation of the tourist study” in system of the professional training of the tourist managers
за авторством: T. H. Sokol
Опубліковано: (2011) -
Strategic management of quality of tourist services in the framework of the development of the tourist complex of Ukraine: theoretical aspects
за авторством: V. V. Shymanska
Опубліковано: (2015) -
Economic modeling of touristic services demand in the regions
за авторством: I. S. Blahun, та інші
Опубліковано: (2019) -
The main foundation of market functioning of tourist services
за авторством: T. V. Momont
Опубліковано: (2009)