Specificity of formation of the environmental marketing in agricultural sector
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | I. Voronetska |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2011
|
Назва видання: | Ekonomist |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000386502 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Environmental marketing functions of agricultural commodity producers
за авторством: I. Voronetska
Опубліковано: (2011) -
Use of instruments for environmental marketing in economic activity of agricultural enterprises
за авторством: O. I. Shkuratov, та інші
Опубліковано: (2012) -
Development environmental marketing in the context of ecological-economic security agri-food markets
за авторством: I. Voronetska
Опубліковано: (2011) -
Marketing instruments for environmental development agricultural tourism
за авторством: O. L. Mykhailiuk
Опубліковано: (2018) -
The Formation of Institutional Provision for Introduction of Internal Carbon Market of the Sector of Agricultural Land Use
за авторством: O. V. Butrym, та інші
Опубліковано: (2018)