Development environmental marketing in the context of ecological-economic security agri-food markets
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | I. Voronetska |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2011
|
Назва видання: | Environmental Economics and Sustainable Development |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000454776 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозиторії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Agri-food Complex Development Strategies in Context of Economic and Energy Security
за авторством: Ye. Rohoza, та інші
Опубліковано: (2021) -
Business social responsibility – an important part of agri-food markets
за авторством: V. O. Stoika
Опубліковано: (2014) -
Economic sustainability and competitiveness of agri-food complex as factors of economic security
за авторством: V. I. Perebyinis, та інші
Опубліковано: (2019) -
The ecological component of sustainable development in the agri-food sphere of the Southern region
за авторством: V. Samofatova
Опубліковано: (2017) -
Specificity of formation of the environmental marketing in agricultural sector
за авторством: I. Voronetska
Опубліковано: (2011)