Marketing strategy as a tool for implementation of the strategic plan for the development of territorial communities
Збережено в:
| Дата: | 2022 |
|---|---|
| Автори: | H. V. Oleksiuk, Ya. Khromiak, N. M. Popadynets |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2022
|
| Назва видання: | Economy of Ukraine |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001341976 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Managing territorial communities based on territorial marketing: theoretical-methodological aspects
за авторством: H. V. Oleksiuk, та інші
Опубліковано: (2021) -
Landscape planning as a tool for the implementation of ecological requirements in territorial planning
за авторством: O. H. Holubtsov
Опубліковано: (2016) -
Improvement of methodical content on strategic planning development of the amalgamated territorial communities
за авторством: S. I. Hrechana, та інші
Опубліковано: (2018) -
Strategic planning at the level of voluntary amalgamated territorial communities
за авторством: N. V. Smentyna
Опубліковано: (2017) -
Problems of the modern stage of strategic planning of the development of territorial communities in the Donetsk region
за авторством: B. I. Bezzubko, та інші
Опубліковано: (2018)