Marketing tools for environment-oriented strategies of transport and technology systems
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автори: | O. M. Martyniuk, N. M. Andreeva |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2011
|
Назва видання: | Economic innovations |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001193589 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Strategy of Development of Socially Oriented Business Environment of Lviv
за авторством: Melnyk, M.I.
Опубліковано: (2013) -
Strategy of Development of Socially Oriented Business Environment of Lviv
за авторством: M. I. Melnyk
Опубліковано: (2013) -
Marketing technologies of strategic environmental management of modern enterprise: methods and tools of implementation
за авторством: N. Andrieieva, та інші
Опубліковано: (2013) -
Marketing tools and technologies in the knowledge management system
за авторством: Zh. Samokhina
Опубліковано: (2022) -
The Institute of Socially Oriented Business Environment in Economic Relations: the Purposes and Stimulation Tools
за авторством: M. I. Melnyk
Опубліковано: (2010)