Activization of marketing maintenance of development of tourist sphere of region
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автор: | N. M. Hoblyk-Markovych |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2010
|
Назва видання: | Economy, Management, Innovation. Series : Economic Sciences |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000110053 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозиторії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Marketing as a tool to manage innovative development of the regional tourist sphere
за авторством: A. V. Zavhorodnii, та інші
Опубліковано: (2020) -
Forming of institutional maintenance of tourist enterprises' innovative development
за авторством: I. M. Biletska
Опубліковано: (2018) -
Problems and prospects of development of recreation-tourist sphere in seaside regions
за авторством: V. N. Stepanov, та інші
Опубліковано: (2011) -
Strategic Landmarks of the Recreation-Tourist Sphere Development in Ukrainian Black Sea Region
за авторством: S. K. Kharichkov, та інші
Опубліковано: (2009) -
The tourist sphere as priority direction of activity of small business
за авторством: O. V. Koliada
Опубліковано: (2012)