Factors and criteria of competitiveness of higher educational institutions in present conditions of market relations
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автори: | L. I. Semeniuk, M. M. Medonchak |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2010
|
Назва видання: | Economy, Management, Innovation. Series : Economic Sciences |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000110079 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Factors of Competitiveness of the Higher Education Institutions of Ukraine
за авторством: O. V. Raievnieva, та інші
Опубліковано: (2020) -
Marketing strategies in the context of competitiveness of a higher educational institution
за авторством: T. H. Postoian, та інші
Опубліковано: (2020) -
Science at higher education institutions: the factors of recessionary conditions
за авторством: H. Sichkarenko
Опубліковано: (2017) -
Marketing communications of higher education institutions
за авторством: M. A. Oklander, та інші
Опубліковано: (2014) -
Assessing Quality of Both the Higher Education and the Educational-Production Activity of Educational Institutions on the Basis of Accreditation Criteria
за авторством: I. V. Stankevych
Опубліковано: (2016)