Catching up the real when media are everywhere: ontological interest in cultural studies and media theory
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автор: | N. Kostenko |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2010
|
Назва видання: | Sociology: Theory, Methods, Marketing |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000324856 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Catching up the real when media are everywhere: ontological interest in cultural studies and media theory
за авторством: N. Kostenko
Опубліковано: (2010) -
Catching up the real when media are everywhere: ontological interest in cultural studies and media theory
за авторством: N. Kostenko
Опубліковано: (2010) -
Transitioning from the catch-up doctrine to the advancing frontier development strategy
за авторством: S. Brekharia
Опубліковано: (2019) -
Ontological methods and tools for semantic extension of the media WIKI technology
за авторством: Rogushina, J.V., та інші
Опубліковано: (2020) -
Ontological methods and tools for semantic extension of the media WIKI technology
за авторством: J. V. Rogushina, та інші
Опубліковано: (2020)