IMPLEMENTATION OF A REAL-TIME FUZZY CONTROL SYSTEM FOR ELECTRIC VEHICLE CHARGING STATIONS BASED ON ARDUINO MEGA 2560 MICROCONTROLLER
Це дослідження фокусується на проблемі управління енергоефективністю флоту електромобілів автотранспортного підприємства, що функціонує в умовах великого міста, з урахуванням вимог стійкої елек-тромобільності та обмежень енергосистеми. Як інструмент інформаційного забезпечення процесу управління роз...
Збережено в:
| Дата: | 2023 |
|---|---|
| Автори: | , |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
Institute of Renewable Energy National Academy of Sciences of Ukraine
2023
|
| Теми: | |
| Онлайн доступ: | https://ve.org.ua/index.php/journal/article/view/427 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Vidnovluvana energetika |
Репозитарії
Vidnovluvana energetika| Резюме: | Це дослідження фокусується на проблемі управління енергоефективністю флоту електромобілів автотранспортного підприємства, що функціонує в умовах великого міста, з урахуванням вимог стійкої елек-тромобільності та обмежень енергосистеми. Як інструмент інформаційного забезпечення процесу управління розглядається система нечіткого керування зарядними станціями електромобілів у реаль-ному часі на основі мікроконтролера. Наведене планування заряджання електромобілів (EV) в умовах обмеження потужності зарядної станції виконано з використанням алгоритму заряджання на основі нечіткої логіки та оптимізації з урахунанням обмежень приєднання. Алгоритм передбачає контроль зарядки електромобілів шляхом присвоєння вагового індексу заряджання (CWI) кожному транспортному засобу, підключеному до зарядної станції. Оптимізацію електричного навантаження зарядної станції виконано з позицій мінімізації витрат електроенергії та забезпечення попиту на зарядку електромобілів без виходу за обмеження мережі. Виконано комп’ютерне моделювання режиму заряджання електромобілів та навантаження зарядної станції. Результати моделювання зарядки електромобілів з використанням запропонованого алгоритму в середовищі Matlab Simulink порівнюються з результатами моделювання з використанням обчислень на платі Arduino Mega 2560. Запропонований підхід реалізації на мікроконтролері Atmega 2560 забезпечує зниження електроспоживання в години пікових навантажень електричної мережі, а також зарядку на вимогу SOC всіх підключених електромобілів. |
|---|