Hypercomplex Approach to Modeling of Reputation in Social Networks
It has been discussed one of the characteristics of agents in social networks — the reputation, as well as the possibility of using hypercomplex data representation for modeling and estimate of reputation. Refs: 14 titles.
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автори: | , , |
Формат: | Стаття |
Мова: | rus |
Опубліковано: |
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України
2013
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://drsp.ipri.kiev.ua/article/view/103428 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Data Recording, Storage & Processing |
Репозитарії
Data Recording, Storage & Processingid |
drspiprikievua-article-103428 |
---|---|
record_format |
ojs |
spelling |
drspiprikievua-article-1034282020-12-28T19:18:11Z Hypercomplex Approach to Modeling of Reputation in Social Networks Гиперкомплексный подход к моделированию репутации в социальных сетях Гіперкомплексний підхід до моделювання репутації у соціальних мережах Lande, D. V. Kalinovsky, J. A Boyarinova, Y. E. reputation social network hypercomplex number hypercomplex numerical system репутация социальная сеть гиперкомплексная числовая система репутація соціальна мережа гіперкомплексна числова система It has been discussed one of the characteristics of agents in social networks — the reputation, as well as the possibility of using hypercomplex data representation for modeling and estimate of reputation. Refs: 14 titles. Рассмотрена одна из характеристик агентов в социальных сетях — репутация, а также возможность использования гиперкомплексного представления данных для моделирования и оценкирепутации. Розглянуто одну з характеристик агентів у соціальних мережах — репутацію, а також мож-ливість застосування гіперкомплексного представлення даних для моделювання та оцінки репутації. Бібліогр.: 14 найм. Інститут проблем реєстрації інформації НАН України 2013-09-05 Article Article application/pdf http://drsp.ipri.kiev.ua/article/view/103428 10.35681/1560-9189.2013.15.3.103428 Data Recording, Storage & Processing; Vol. 15 No. 3 (2013); 35–41 Регистрация, хранение и обработка данных; Том 15 № 3 (2013); 35–41 Реєстрація, зберігання і обробка даних; Том 15 № 3 (2013); 35–41 1560-9189 rus http://drsp.ipri.kiev.ua/article/view/103428/98564 Авторське право (c) 2013 Реєстрація, зберігання і обробка даних |
institution |
Data Recording, Storage & Processing |
collection |
OJS |
language |
rus |
topic |
reputation social network hypercomplex number hypercomplex numerical system репутация социальная сеть гиперкомплексная числовая система репутація соціальна мережа гіперкомплексна числова система |
spellingShingle |
reputation social network hypercomplex number hypercomplex numerical system репутация социальная сеть гиперкомплексная числовая система репутація соціальна мережа гіперкомплексна числова система Lande, D. V. Kalinovsky, J. A Boyarinova, Y. E. Hypercomplex Approach to Modeling of Reputation in Social Networks |
topic_facet |
reputation social network hypercomplex number hypercomplex numerical system репутация социальная сеть гиперкомплексная числовая система репутація соціальна мережа гіперкомплексна числова система |
format |
Article |
author |
Lande, D. V. Kalinovsky, J. A Boyarinova, Y. E. |
author_facet |
Lande, D. V. Kalinovsky, J. A Boyarinova, Y. E. |
author_sort |
Lande, D. V. |
title |
Hypercomplex Approach to Modeling of Reputation in Social Networks |
title_short |
Hypercomplex Approach to Modeling of Reputation in Social Networks |
title_full |
Hypercomplex Approach to Modeling of Reputation in Social Networks |
title_fullStr |
Hypercomplex Approach to Modeling of Reputation in Social Networks |
title_full_unstemmed |
Hypercomplex Approach to Modeling of Reputation in Social Networks |
title_sort |
hypercomplex approach to modeling of reputation in social networks |
title_alt |
Гиперкомплексный подход к моделированию репутации в социальных сетях Гіперкомплексний підхід до моделювання репутації у соціальних мережах |
description |
It has been discussed one of the characteristics of agents in social networks — the reputation, as well as the possibility of using hypercomplex data representation for modeling and estimate of reputation. Refs: 14 titles. |
publisher |
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України |
publishDate |
2013 |
url |
http://drsp.ipri.kiev.ua/article/view/103428 |
work_keys_str_mv |
AT landedv hypercomplexapproachtomodelingofreputationinsocialnetworks AT kalinovskyja hypercomplexapproachtomodelingofreputationinsocialnetworks AT boyarinovaye hypercomplexapproachtomodelingofreputationinsocialnetworks AT landedv giperkompleksnyjpodhodkmodelirovaniûreputaciivsocialʹnyhsetâh AT kalinovskyja giperkompleksnyjpodhodkmodelirovaniûreputaciivsocialʹnyhsetâh AT boyarinovaye giperkompleksnyjpodhodkmodelirovaniûreputaciivsocialʹnyhsetâh AT landedv gíperkompleksnijpídhíddomodelûvannâreputacííusocíalʹnihmerežah AT kalinovskyja gíperkompleksnijpídhíddomodelûvannâreputacííusocíalʹnihmerežah AT boyarinovaye gíperkompleksnijpídhíddomodelûvannâreputacííusocíalʹnihmerežah |
first_indexed |
2024-04-21T19:33:30Z |
last_indexed |
2024-04-21T19:33:30Z |
_version_ |
1796974062716583936 |