Hypercomplex Approach to Modeling of Reputation in Social Networks

It has been discussed one of the characteristics of agents in social networks — the reputation, as well as the possibility of using hypercomplex data representation for modeling and estimate of reputation. Refs: 14 titles.

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2013
Автори: Lande, D. V., Kalinovsky, J. A, Boyarinova, Y. E.
Формат: Стаття
Мова:rus
Опубліковано: Інститут проблем реєстрації інформації НАН України 2013
Теми:
Онлайн доступ:http://drsp.ipri.kiev.ua/article/view/103428
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Data Recording, Storage & Processing

Репозиторії

Data Recording, Storage & Processing
id drspiprikievua-article-103428
record_format ojs
spelling drspiprikievua-article-1034282020-12-28T19:18:11Z Hypercomplex Approach to Modeling of Reputation in Social Networks Гиперкомплексный подход к моделированию репутации в социальных сетях Гіперкомплексний підхід до моделювання репутації у соціальних мережах Lande, D. V. Kalinovsky, J. A Boyarinova, Y. E. reputation social network hypercomplex number hypercomplex numerical system репутация социальная сеть гиперкомплексная числовая система репутація соціальна мережа гіперкомплексна числова система It has been discussed one of the characteristics of agents in social networks — the reputation, as well as the possibility of using hypercomplex data representation for modeling and estimate of reputation. Refs: 14 titles. Рассмотрена одна из характеристик агентов в социальных сетях — репутация, а также возможность использования гиперкомплексного представления данных для моделирования и оценкирепутации. Розглянуто одну з характеристик агентів у соціальних мережах — репутацію, а також мож-ливість застосування гіперкомплексного представлення даних для моделювання та оцінки репутації. Бібліогр.: 14 найм. Інститут проблем реєстрації інформації НАН України 2013-09-05 Article Article application/pdf http://drsp.ipri.kiev.ua/article/view/103428 10.35681/1560-9189.2013.15.3.103428 Data Recording, Storage & Processing; Vol. 15 No. 3 (2013); 35–41 Регистрация, хранение и обработка данных; Том 15 № 3 (2013); 35–41 Реєстрація, зберігання і обробка даних; Том 15 № 3 (2013); 35–41 1560-9189 rus http://drsp.ipri.kiev.ua/article/view/103428/98564 Авторське право (c) 2013 Реєстрація, зберігання і обробка даних
institution Data Recording, Storage & Processing
collection OJS
language rus
topic reputation
social network
hypercomplex number
hypercomplex numerical system
репутация
социальная сеть
гиперкомплексная числовая система
репутація
соціальна мережа
гіперкомплексна числова система
spellingShingle reputation
social network
hypercomplex number
hypercomplex numerical system
репутация
социальная сеть
гиперкомплексная числовая система
репутація
соціальна мережа
гіперкомплексна числова система
Lande, D. V.
Kalinovsky, J. A
Boyarinova, Y. E.
Hypercomplex Approach to Modeling of Reputation in Social Networks
topic_facet reputation
social network
hypercomplex number
hypercomplex numerical system
репутация
социальная сеть
гиперкомплексная числовая система
репутація
соціальна мережа
гіперкомплексна числова система
format Article
author Lande, D. V.
Kalinovsky, J. A
Boyarinova, Y. E.
author_facet Lande, D. V.
Kalinovsky, J. A
Boyarinova, Y. E.
author_sort Lande, D. V.
title Hypercomplex Approach to Modeling of Reputation in Social Networks
title_short Hypercomplex Approach to Modeling of Reputation in Social Networks
title_full Hypercomplex Approach to Modeling of Reputation in Social Networks
title_fullStr Hypercomplex Approach to Modeling of Reputation in Social Networks
title_full_unstemmed Hypercomplex Approach to Modeling of Reputation in Social Networks
title_sort hypercomplex approach to modeling of reputation in social networks
title_alt Гиперкомплексный подход к моделированию репутации в социальных сетях
Гіперкомплексний підхід до моделювання репутації у соціальних мережах
description It has been discussed one of the characteristics of agents in social networks — the reputation, as well as the possibility of using hypercomplex data representation for modeling and estimate of reputation. Refs: 14 titles.
publisher Інститут проблем реєстрації інформації НАН України
publishDate 2013
url http://drsp.ipri.kiev.ua/article/view/103428
work_keys_str_mv AT landedv hypercomplexapproachtomodelingofreputationinsocialnetworks
AT kalinovskyja hypercomplexapproachtomodelingofreputationinsocialnetworks
AT boyarinovaye hypercomplexapproachtomodelingofreputationinsocialnetworks
AT landedv giperkompleksnyjpodhodkmodelirovaniûreputaciivsocialʹnyhsetâh
AT kalinovskyja giperkompleksnyjpodhodkmodelirovaniûreputaciivsocialʹnyhsetâh
AT boyarinovaye giperkompleksnyjpodhodkmodelirovaniûreputaciivsocialʹnyhsetâh
AT landedv gíperkompleksnijpídhíddomodelûvannâreputacííusocíalʹnihmerežah
AT kalinovskyja gíperkompleksnijpídhíddomodelûvannâreputacííusocíalʹnihmerežah
AT boyarinovaye gíperkompleksnijpídhíddomodelûvannâreputacííusocíalʹnihmerežah
first_indexed 2024-04-21T19:33:30Z
last_indexed 2024-04-21T19:33:30Z
_version_ 1796974062716583936