IT Technologies as the Element Supporting Customer Service Improvement-example of Prepaid Cards
The article presents the issue of the modern IT technologies usage, in this case the Internet, to the improvement of the customer service at the company logistic system. By the e-commerce modern solutions implementation the researched company received better customer service and was able to apply Ju...
Збережено в:
Дата: | 2007 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
Інститут проблем моделювання в енергетиці ім. Г.Є. Пухова НАН України
2007
|
Назва видання: | Электронное моделирование |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/101819 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | IT Technologies as the Element Supporting Customer Service Improvement-example of Prepaid Cards / J. Nowakowska-Grunt // Электронное моделирование. — 2007. — Т. 29, № 5. — С. 99-108. — Бібліогр.: 17 назв. — рос. |