IT Technologies as the Element Supporting Customer Service Improvement-example of Prepaid Cards
The article presents the issue of the modern IT technologies usage, in this case the Internet, to the improvement of the customer service at the company logistic system. By the e-commerce modern solutions implementation the researched company received better customer service and was able to apply Ju...
Збережено в:
Дата: | 2007 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
Інститут проблем моделювання в енергетиці ім. Г.Є. Пухова НАН України
2007
|
Назва видання: | Электронное моделирование |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/101819 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | IT Technologies as the Element Supporting Customer Service Improvement-example of Prepaid Cards / J. Nowakowska-Grunt // Электронное моделирование. — 2007. — Т. 29, № 5. — С. 99-108. — Бібліогр.: 17 назв. — рос. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-101819 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-1018192016-06-08T03:02:28Z IT Technologies as the Element Supporting Customer Service Improvement-example of Prepaid Cards Nowakowska-Grunt, J. Применение методов и средств моделирования The article presents the issue of the modern IT technologies usage, in this case the Internet, to the improvement of the customer service at the company logistic system. By the e-commerce modern solutions implementation the researched company received better customer service and was able to apply Just-in-Time into the sale system. Рассмотрены проблемы использования современных IT технологий (в данном случае Интернета) для улучшения обслуживания клиентов в логистической системе обслуживания. Внедрением современных решений в интернет-торговлю исследуемая компания добилась лучшего обслуживания и смогла применить технологию Just-in-Time в системе продажи. Розглянуто проблеми використання сучасних IT технологій (в даному випадку Інтернету) для покращення обслуговування клієнтів у логістичній системі обслуговування. Впровадженням сучасних рішень у інтернет–торгівлю досліджувана компанія досягла кращого обслуговування і отримала змогу застосувати технологію Just-in-Time у системі продажу. 2007 Article IT Technologies as the Element Supporting Customer Service Improvement-example of Prepaid Cards / J. Nowakowska-Grunt // Электронное моделирование. — 2007. — Т. 29, № 5. — С. 99-108. — Бібліогр.: 17 назв. — рос. 0204-3572 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/101819 en Электронное моделирование Інститут проблем моделювання в енергетиці ім. Г.Є. Пухова НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
English |
topic |
Применение методов и средств моделирования Применение методов и средств моделирования |
spellingShingle |
Применение методов и средств моделирования Применение методов и средств моделирования Nowakowska-Grunt, J. IT Technologies as the Element Supporting Customer Service Improvement-example of Prepaid Cards Электронное моделирование |
description |
The article presents the issue of the modern IT technologies usage, in this case the Internet, to the improvement of the customer service at the company logistic system. By the e-commerce modern solutions implementation the researched company received better customer service and was able to apply Just-in-Time into the sale system. |
format |
Article |
author |
Nowakowska-Grunt, J. |
author_facet |
Nowakowska-Grunt, J. |
author_sort |
Nowakowska-Grunt, J. |
title |
IT Technologies as the Element Supporting Customer Service Improvement-example of Prepaid Cards |
title_short |
IT Technologies as the Element Supporting Customer Service Improvement-example of Prepaid Cards |
title_full |
IT Technologies as the Element Supporting Customer Service Improvement-example of Prepaid Cards |
title_fullStr |
IT Technologies as the Element Supporting Customer Service Improvement-example of Prepaid Cards |
title_full_unstemmed |
IT Technologies as the Element Supporting Customer Service Improvement-example of Prepaid Cards |
title_sort |
it technologies as the element supporting customer service improvement-example of prepaid cards |
publisher |
Інститут проблем моделювання в енергетиці ім. Г.Є. Пухова НАН України |
publishDate |
2007 |
topic_facet |
Применение методов и средств моделирования |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/101819 |
citation_txt |
IT Technologies as the Element Supporting Customer Service Improvement-example of Prepaid Cards / J. Nowakowska-Grunt // Электронное моделирование. — 2007. — Т. 29, № 5. — С. 99-108. — Бібліогр.: 17 назв. — рос. |
series |
Электронное моделирование |
work_keys_str_mv |
AT nowakowskagruntj ittechnologiesastheelementsupportingcustomerserviceimprovementexampleofprepaidcards |
first_indexed |
2024-03-30T08:56:01Z |
last_indexed |
2024-03-30T08:56:01Z |
_version_ |
1796148810385195008 |