IT Technologies as the Element Supporting Customer Service Improvement-example of Prepaid Cards

The article presents the issue of the modern IT technologies usage, in this case the Internet, to the improvement of the customer service at the company logistic system. By the e-commerce modern solutions implementation the researched company received better customer service and was able to apply Ju...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2007
Автор: Nowakowska-Grunt, J.
Формат: Стаття
Мова:English
Опубліковано: Інститут проблем моделювання в енергетиці ім. Г.Є. Пухова НАН України 2007
Назва видання:Электронное моделирование
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/101819
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:IT Technologies as the Element Supporting Customer Service Improvement-example of Prepaid Cards / J. Nowakowska-Grunt // Электронное моделирование. — 2007. — Т. 29, № 5. — С. 99-108. — Бібліогр.: 17 назв. — рос.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-101819
record_format dspace
spelling irk-123456789-1018192016-06-08T03:02:28Z IT Technologies as the Element Supporting Customer Service Improvement-example of Prepaid Cards Nowakowska-Grunt, J. Применение методов и средств моделирования The article presents the issue of the modern IT technologies usage, in this case the Internet, to the improvement of the customer service at the company logistic system. By the e-commerce modern solutions implementation the researched company received better customer service and was able to apply Just-in-Time into the sale system. Рассмотрены проблемы использования современных IT технологий (в данном случае Интернета) для улучшения обслуживания клиентов в логистической системе обслуживания. Внедрением современных решений в интернет-торговлю исследуемая компания добилась лучшего обслуживания и смогла применить технологию Just-in-Time в системе продажи. Розглянуто проблеми використання сучасних IT технологій (в даному випадку Інтернету) для покращення обслуговування клієнтів у логістичній системі обслуговування. Впровадженням сучасних рішень у інтернет–торгівлю досліджувана компанія досягла кращого обслуговування і отримала змогу застосувати технологію Just-in-Time у системі продажу. 2007 Article IT Technologies as the Element Supporting Customer Service Improvement-example of Prepaid Cards / J. Nowakowska-Grunt // Электронное моделирование. — 2007. — Т. 29, № 5. — С. 99-108. — Бібліогр.: 17 назв. — рос. 0204-3572 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/101819 en Электронное моделирование Інститут проблем моделювання в енергетиці ім. Г.Є. Пухова НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language English
topic Применение методов и средств моделирования
Применение методов и средств моделирования
spellingShingle Применение методов и средств моделирования
Применение методов и средств моделирования
Nowakowska-Grunt, J.
IT Technologies as the Element Supporting Customer Service Improvement-example of Prepaid Cards
Электронное моделирование
description The article presents the issue of the modern IT technologies usage, in this case the Internet, to the improvement of the customer service at the company logistic system. By the e-commerce modern solutions implementation the researched company received better customer service and was able to apply Just-in-Time into the sale system.
format Article
author Nowakowska-Grunt, J.
author_facet Nowakowska-Grunt, J.
author_sort Nowakowska-Grunt, J.
title IT Technologies as the Element Supporting Customer Service Improvement-example of Prepaid Cards
title_short IT Technologies as the Element Supporting Customer Service Improvement-example of Prepaid Cards
title_full IT Technologies as the Element Supporting Customer Service Improvement-example of Prepaid Cards
title_fullStr IT Technologies as the Element Supporting Customer Service Improvement-example of Prepaid Cards
title_full_unstemmed IT Technologies as the Element Supporting Customer Service Improvement-example of Prepaid Cards
title_sort it technologies as the element supporting customer service improvement-example of prepaid cards
publisher Інститут проблем моделювання в енергетиці ім. Г.Є. Пухова НАН України
publishDate 2007
topic_facet Применение методов и средств моделирования
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/101819
citation_txt IT Technologies as the Element Supporting Customer Service Improvement-example of Prepaid Cards / J. Nowakowska-Grunt // Электронное моделирование. — 2007. — Т. 29, № 5. — С. 99-108. — Бібліогр.: 17 назв. — рос.
series Электронное моделирование
work_keys_str_mv AT nowakowskagruntj ittechnologiesastheelementsupportingcustomerserviceimprovementexampleofprepaidcards
first_indexed 2024-03-30T08:56:01Z
last_indexed 2024-03-30T08:56:01Z
_version_ 1796148810385195008