2025-02-23T05:57:02-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-10302%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T05:57:02-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-10302%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T05:57:02-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T05:57:02-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
О различиях в категориях потребитель, покупатель, пользователь в маркетинговой деятельности
У статті зроблено спробу пояснити різницю у категоріях споживач, покупець, користувач для фахівців з маркетингу, досліджуючих поведінку сподивачів за для більш ефективного впливу на їх рішення здійснити покупку....
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Russian |
Published: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2005
|
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/10302 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|