Соціокультурна характеристика підприємців України (1861–1914 рр.)

У статті подано соціокультурну характеристику підприємців України в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст. – період, коли внаслідок нового економічного становища важливим суб’єктом громадської діяльності стають представники торгово-промислового прошарку, з яким був пов’язаний важливий етап освіт...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2011
Автор: Ніколаєва, Т.М.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут історії України НАН України 2011
Назва видання:Український історичний журнал
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/105632
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Соціокультурна характеристика підприємців України (1861–1914 рр.) / Т.М. Ніколаєва // Український історичний журнал. — 2011. — № 3. — С. 95-107. — Бібліогр.: 34 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine