2025-02-23T06:12:26-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-105632%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T06:12:26-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-105632%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T06:12:26-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T06:12:26-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Соціокультурна характеристика підприємців України (1861–1914 рр.)
У статті подано соціокультурну характеристику підприємців України в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст. – період, коли внаслідок нового економічного становища важливим суб’єктом громадської діяльності стають представники торгово-промислового прошарку, з яким був пов’язаний важливий етап освіт...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут історії України НАН України
2011
|
Series: | Український історичний журнал |
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/105632 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Summary: | У статті подано соціокультурну характеристику підприємців України в
останній третині ХІХ – на початку ХХ ст. – період, коли внаслідок нового
економічного становища важливим суб’єктом громадської діяльності стають представники торгово-промислового прошарку, з яким був пов’язаний важливий етап освітньо-культурного поступу, розвитку благодійності та меценатства. |
---|