Використання кластеризації в експертному оцінюванні діяльності загальноосвітніх шкіл
Модифіковано кластерный підхід для структуризації шкіл при експертномуоцінюванні їх навчально-виховної діяльності на основі даних, отриманих за алгоритмічною блочно-модульною моделлю системи технологій експертного оцінювання, проаналізовано можливості використання кластерів для ефективного упра...
Saved in:
Date: | 2007 |
---|---|
Main Author: | |
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2007
|
Series: | Культура народов Причерноморья |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107581 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Journal Title: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Cite this: | Використання кластеризації в експертному оцінюванні діяльності загальноосвітніх шкіл / О.С. Боднар // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 115, Т. 1. — С. 11-15. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. |