Використання кластеризації в експертному оцінюванні діяльності загальноосвітніх шкіл

Модифіковано кластерный підхід для структуризації шкіл при експертномуоцінюванні їх навчально-виховної діяльності на основі даних, отриманих за алгоритмічною блочно-модульною моделлю системи технологій експертного оцінювання, проаналізовано можливості використання кластерів для ефективного упра...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2007
Автор: Боднар, О.С.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2007
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107581
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Використання кластеризації в експертному оцінюванні діяльності загальноосвітніх шкіл / О.С. Боднар // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 115, Т. 1. — С. 11-15. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Модифіковано кластерный підхід для структуризації шкіл при експертномуоцінюванні їх навчально-виховної діяльності на основі даних, отриманих за алгоритмічною блочно-модульною моделлю системи технологій експертного оцінювання, проаналізовано можливості використання кластерів для ефективного управління освітою в регіоні.