Напрями активізації маркетингової діяльності аграрних підприємств

Основною метою статті є дослідження основних напрямків маркетингової діяльності аграрних підприємств.

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2012
Автор: Пономарьов, О.С.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2012
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107757
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Напрями активізації маркетингової діяльності аграрних підприємств / О.С. Пономарьов // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 237. — С. 115-118. — Бібліогр.: 4 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine