Напрями активізації маркетингової діяльності аграрних підприємств

Основною метою статті є дослідження основних напрямків маркетингової діяльності аграрних підприємств.

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2012
Автор: Пономарьов, О.С.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2012
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107757
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Напрями активізації маркетингової діяльності аграрних підприємств / О.С. Пономарьов // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 237. — С. 115-118. — Бібліогр.: 4 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-107757
record_format dspace
spelling irk-123456789-1077572016-10-26T03:02:17Z Напрями активізації маркетингової діяльності аграрних підприємств Пономарьов, О.С. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Основною метою статті є дослідження основних напрямків маркетингової діяльності аграрних підприємств. 2012 Article Напрями активізації маркетингової діяльності аграрних підприємств / О.С. Пономарьов // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 237. — С. 115-118. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107757 334.02:631.1.027 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
spellingShingle Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Пономарьов, О.С.
Напрями активізації маркетингової діяльності аграрних підприємств
Культура народов Причерноморья
description Основною метою статті є дослідження основних напрямків маркетингової діяльності аграрних підприємств.
format Article
author Пономарьов, О.С.
author_facet Пономарьов, О.С.
author_sort Пономарьов, О.С.
title Напрями активізації маркетингової діяльності аграрних підприємств
title_short Напрями активізації маркетингової діяльності аграрних підприємств
title_full Напрями активізації маркетингової діяльності аграрних підприємств
title_fullStr Напрями активізації маркетингової діяльності аграрних підприємств
title_full_unstemmed Напрями активізації маркетингової діяльності аграрних підприємств
title_sort напрями активізації маркетингової діяльності аграрних підприємств
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2012
topic_facet Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107757
citation_txt Напрями активізації маркетингової діяльності аграрних підприємств / О.С. Пономарьов // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 237. — С. 115-118. — Бібліогр.: 4 назв. — укр.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT ponomarʹovos naprâmiaktivízacíímarketingovoídíâlʹnostíagrarnihpídpriêmstv
first_indexed 2023-10-18T20:15:57Z
last_indexed 2023-10-18T20:15:57Z
_version_ 1796149406132600832