Напрями активізації маркетингової діяльності аграрних підприємств
Основною метою статті є дослідження основних напрямків маркетингової діяльності аграрних підприємств.
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2012
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107757 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Напрями активізації маркетингової діяльності аграрних підприємств / О.С. Пономарьов // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 237. — С. 115-118. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-107757 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-1077572016-10-26T03:02:17Z Напрями активізації маркетингової діяльності аграрних підприємств Пономарьов, О.С. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Основною метою статті є дослідження основних напрямків маркетингової діяльності аграрних підприємств. 2012 Article Напрями активізації маркетингової діяльності аграрних підприємств / О.С. Пономарьов // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 237. — С. 115-118. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107757 334.02:631.1.027 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
spellingShingle |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Пономарьов, О.С. Напрями активізації маркетингової діяльності аграрних підприємств Культура народов Причерноморья |
description |
Основною метою статті є дослідження основних напрямків
маркетингової діяльності аграрних підприємств. |
format |
Article |
author |
Пономарьов, О.С. |
author_facet |
Пономарьов, О.С. |
author_sort |
Пономарьов, О.С. |
title |
Напрями активізації маркетингової діяльності аграрних підприємств |
title_short |
Напрями активізації маркетингової діяльності аграрних підприємств |
title_full |
Напрями активізації маркетингової діяльності аграрних підприємств |
title_fullStr |
Напрями активізації маркетингової діяльності аграрних підприємств |
title_full_unstemmed |
Напрями активізації маркетингової діяльності аграрних підприємств |
title_sort |
напрями активізації маркетингової діяльності аграрних підприємств |
publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
publishDate |
2012 |
topic_facet |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107757 |
citation_txt |
Напрями активізації маркетингової діяльності аграрних підприємств / О.С. Пономарьов // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 237. — С. 115-118. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. |
series |
Культура народов Причерноморья |
work_keys_str_mv |
AT ponomarʹovos naprâmiaktivízacíímarketingovoídíâlʹnostíagrarnihpídpriêmstv |
first_indexed |
2023-10-18T20:15:57Z |
last_indexed |
2023-10-18T20:15:57Z |
_version_ |
1796149406132600832 |