Напрями активізації маркетингової діяльності аграрних підприємств
Основною метою статті є дослідження основних напрямків маркетингової діяльності аграрних підприємств.
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автор: | Пономарьов, О.С. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2012
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107757 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Напрями активізації маркетингової діяльності аграрних підприємств / О.С. Пономарьов // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 237. — С. 115-118. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Розробка маркетинг-міксу в агропродуктовій сфері й умови підвищення ефективності маркетингових комунікацій аграрних підприємств
за авторством: Пономарьов, О.С.
Опубліковано: (2012) -
Напрями формування дієвих складових розвитку зовнішнього середовища аграрних підприємств Миколаївської області
за авторством: Огієнко, А.В.
Опубліковано: (2010) -
Удосконалення маркетингової діяльності малих підприємств в сільському господарстві на регіональному рівні
за авторством: Коляденко, Д.Л.
Опубліковано: (2007) -
Пріоритетні напрями активізації інвестиційної активності регіонів України
за авторством: Мітал, О.Г.
Опубліковано: (2006) -
Особливості страхового захисту аграрних підприємств України
за авторством: Пушко, Р.О.
Опубліковано: (2010)