Використання функціонального підходу у систематизації відносин промислових підприємств зі споживачами

Метою статті є побудова системи управління взаємовідносинами промислового підприємства зі споживачами на засадах маркетингу взаємовідносин, який являє собою цілісну систему методів та інструментів, спрямованих на реалізацію стратегічних і тактичних заходів при формуванні та управлінні....

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Date:2012
Main Author: Мироненко, І.І.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2012
Series:Культура народов Причерноморья
Subjects:
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107868
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Journal Title:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Cite this:Використання функціонального підходу у систематизації відносин промислових підприємств зі споживачами / І.І. Мироненко // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 238. — С. 62-64. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine