Загальні засади формування стратегії конкурентоспроможності на ринку технологій
В статті проаналізовано основні стратегії конкурентоспроможності підприємства на міжнародному ринку технологій з метою їх типологізації і класифікації. Визначено ключові напрями діяльності підприємства, які доцільно використовувати як переваги за умов виходу до світового ринку технологій....
Збережено в:
Дата: | 2007 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2007
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107934 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Загальні засади формування стратегії конкурентоспроможності на ринку технологій / І.В. Пенькова, А.В. Кривко // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 117. — С. 38-42. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |