Загальні засади формування стратегії конкурентоспроможності на ринку технологій

В статті проаналізовано основні стратегії конкурентоспроможності підприємства на міжнародному ринку технологій з метою їх типологізації і класифікації. Визначено ключові напрями діяльності підприємства, які доцільно використовувати як переваги за умов виходу до світового ринку технологій....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2007
Автори: Пенькова, І.В., Кривко, А.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2007
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107934
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Загальні засади формування стратегії конкурентоспроможності на ринку технологій / І.В. Пенькова, А.В. Кривко // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 117. — С. 38-42. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine