Основні методичні підходи до аналізу та прогнозування попиту на продовольчі товари

У статті розкрита сутність понять аналіз та прогнозування, визначено основні методичні підходи до аналізу та прогнозування попиту на продовольчому ринку.

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Рада по вивченню продуктивних сил України НАН України
Дата:2009
Автор: Вишневська, Н.М.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Рада по вивченню продуктивних сил України НАН України 2009
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/11108
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Основні методичні підходи до аналізу та прогнозування попиту на продовольчі товари / Н.М. Вишневська // Національне господарство України: теорія та практика управління. — 2009. — С. 177-184. — Бібліогр.: 3 назв. — укp.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine